Informácie o produktoch:
1. Sú výrobky, ktoré reálne a originálne?
Áno, všetky zobrazené produkty sú 100% reálne a originálne.
2. Ako je kvalita výrobkov?
Budeme sa snažiť o to, aby high-kvalitné výrobky.Budeme kontrolovať výrobky pozorne, ako sme ich loď.
O Zásielke:
1. Keď bude predávajúci loď moja objednávka?
Vo všeobecnosti väčšina našich výrobkov je v sklade, a vaša objednávka bude dodávaný do 1-3 pracovných dní po platbe je overená Svetrozumu.sk.Ak tam sú niektoré horúce predaja výrobkov sú dočasne nie je na sklade, budeme vás kontaktovať čo najskôr diskutovať o čas spracovania rozšírenie alebo zmena iných položiek alebo iné riešenia.
2. Ako dlho môžem získať svoju objednávku?
Svetrozumu.sk Štandardná doprava je náš prvý výber,a máme aj sklad, v Rusku .môžete si balík rýchlo.Ak chcete získať pozemok čoskoro môžete vybrať, DHL, UPS, alebo iného expresné služby, ale prosím, kontaktujte nás pridať extra prepravné náklady na rýchle dodanie.
3. Môžem zmeniť názov / adresa / farbu mojej objednávky?
Prosím, pošlite nám správne meno / adresa / farbu.Ale nemáme v ponuke tejto služby počas všetkých Svetrozumu.sk Veľká Podpora.Prosím skontrolujte vaše objednávky informácie pred zaplatení.
4. O znamení pozemok:
Prosím, otvorte zásielku v post dôstojníka prítomnosti, ak je balík poškodený alebo prázdne(ukradnuté), spýtajte sa, prosím, pošta poskytovať úradný dokument a aby v súlade priamo na mieste.
Pozornosť Pre Ruských Zákazníkov:
1. Prosím vyplňte vaše meno a priezvisko vrátane vaše meno, stredné meno a priezvisko keď mieste objednávky.
2. Vyplňte, prosím, v správnu adresu vrátane vaše Číslo Bytu, Ulice, Mesta, Regiónu a krajiny.Inak váš balík bude pravdepodobne budú vrátené!
3. Nie sme zodpovední za svoju chybu.
Upozornenie Pre Zákazníkov V Brazílii:
Prosím, pridajte CPF vašej objednávky je príjemca v objednávke poznámka: pri objekte objednávka vyexpedovaná z Brazílie, pretože prepravná spoločnosť potrebuje CPF zariadiť zásielky.Vďaka za pochopenie a spoluprácu.
O Po-predajný a Záruka:
1. Existuje 6 mesiacov záruka pre naše výrobky.
2. Ak máš chybný tovar, prosím pošlite nám správu najprv o problémoch s videá alebo fotografie, a budeme sa snažiť v našich silách, aby riešili problémy za vás.
3. Ak sa chcete vrátiť tovar, kontaktujte nás, prosím, do 3 dní po prijatí objednávky.Všetky vrátený tovar musí byť vrátený s jeho originálne balenie a príslušenstvo.Zákazník je zodpovedný za poštovné a poplatky za vrátený tovar.
4. Vrátime peniaze na vami, keď sme dostali vrátený tovar.
5. Niekedy prepravná spoločnosť stratila pozemky, ak nie ste dostať od vás, aby v čase doručenia, prosím kontaktujte nás a my vám vrátime platbu, alebo zariadiť, aby odoslať ste objednávku znova v takomto prípade.
O spätnej väzby:
Snažíme sa maximálne vyhovieť k ich spokojnosti našich zákazníkov.Úprimne dúfam, že si môžete nechať nám pozitívnu spätnú väzbu.Z nejakého dôvodu nie ste spokojní s vašej objednávky, kontaktujte nás prostredníctvom (Moje Správy) alebo (Požiadať Predávajúceho Otázky), Obchodný manažér pred odchodom neutrálne alebo negatívne spätné väzby.Budeme sa snažiť vyriešiť všetky problémy a uspokojiť vaše potreby.